Saaremaa Turism - Saaremaa Toidufestival
MENÜÜ

Saaremaa Turism

Vali rubriik:

SA Saaremaa Turism on  organisatsioon Saare maakonnas, mis on loodud ettevõtjate algatusel ja koondab turismivaldkonna ettevõtteid. 

1995. aastal sai ettevõtjate poolt esmalt loodud Saare maakonna turismi- ja puhkemajanduse ühendus, mille järeltulijaks aastast 1998 on SA Saaremaa Turism. Eeldatavasti on tegu Eesti kõige vanima järjepidevalt eksisteerinud turismiettevõtjaid koondava organisatsiooniga.

Organisatsioon koondab tugevaid ja pika kogemusega turismitegijaid erinevatest valdkondadest (reisikorraldus, majutus, transport, vaatamisväärsused jne).

Koostööd tehakse kõigi teiste maakonna ettevõtete, omavalitsuste, erinevate organisatsioonidega.

SA Saaremaa Turism on Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsiooni ning Saarte Koostöökogu MTÜ liige.
Meie liikmed on seotud mitmete teiste alaliitudega, kust meieni info jõuab: Eesti Maaturism, Eesti Spaa Liit, Eesti Hotellide ja Restoranide Liit, Eesti Turismi ja Reisikorraldajate Liit

TEGEVUSED

Suuremad tehtud tegevused

Konverentsid

Üritused

LIIKMED

Saaremaa TurismMajutus

Aktiivne puhkus

Toitlustus/ kohalikud tooted

Reisikorraldus/giid

KONTAKTID

E-post: info@saaremaatourism.ee

Telefon: +372 5050100

Facebook: Saaremaa Turism

Tahad kaasa rääkida Saaremaa ja Muhu turismiarengutes liitu meiega. Kirjuta meil ja saad täpsemad juhised kuidas liituda.

OTSUSTE TEGEMINE
Koos käiakse iga kuu korra ning just siis tehakse olulised ostused, ettepanekud, tegevusplaanid… Ikka kõik koos ja läbi arutades, kui vaja ka tsipa vaieledes, aga ainult nii jõutakse sihile.

Ja ega me ainult asjalikud ole, oskame ka koos rõõmsalt pidu pidada, käime üksteise uuendusi katsetamas ja palju muud põnevat.

Juhatus:

  • Urmas Pilt
  • Mario Sau

Nõukogu:

  • Margus Mölder
  • Heldur Allese
  • Anu Lomp

KÄIMASOLEVAD TOETUSEGA PROJEKTID

LEADER ühisrojekt: Saaremaa Toidufestivali turundustegevuste mitmekesistamine

Projekti partner: Saare Arenduskeskus

Projekti eesmärkideks:

  • Saaremaa Toidufestivalile visuaalse identiteedi ja ühtse sõnumi loomine, rakendades ja kaasates valdkonna spetsialiste ning koostööpartnereid.
  • Saaremaa Toidufestivali laiem ja professionaalsem kommunikeerimine läbi turundustegevuste suurema publiku kaasamise eesmärgil nii sise- kui välisturgudelt.

Projekti tegevused:

  • visuaalse idenditeedi loomine, mis aitab üritust identifitseerida ning ära tunda, kaasates valdkonna asjatundjaid ja erinevaid koostööpartnereid (planeerimine, töörühmad, arutelud)
  • ühtse sõnumi kuvamine (arutelud, töörühmad, loomine, valmistamine)
  • planeeritud ja ajakohastatud turundustegevused (ajakava koostamine, planeerimine, turundustegevuste ja eesmärkide koostamine)

Projekti tulem:

  • valminud Saaremaa Toidufestivali stiiliraamat;
  • valminud on värskendatud STF kuvand ning sõnum, mida edastatakse STF turundamisel nii festivali korraldajate kui ka koostööpartnerite poolt, kelle ettevõtmised on kavas;
  • STF kodulehe visuaali ja sisu värskendamine lähtuvalt stiiliraamatust ja uuendatud sõnumist;
  • Turundustegevused, mis viivad sõnumi ka Eestist väljapoole ( lähiturgudel ja Eestis sotsiaalmeedia, TV, raadio ja paberväljaannete kampaaniad)
  • Läbimõeldud ja korralikult planeeritud digiturunduslahendused (sotsiaalmeediakanalid, google adwords jt.)
  • Soome ja Läti turu toiduajakirjanike, blogijate kohale toomine STF´le
  • valminud on visuaalist ja sõnumist lähtuvad tarvikud, mida kasutatakse erinevate ettevõtmiste juures terviku kuvamiseks (nt. lipud, erinevad kujunduselemendid)
  • toodetakse stiiliraamatust ja sõnumist lähtuvad trükised (flaiereid, palaktid, kaardid)

MTÜ Saaremaa Toidufestival LEADER projekt: Saaremaa Toidufestivali kodulehe atraktiivsue ja kompaktsuse arendamine

Projekti eesmärk: Saaremaa Toidufestivali kodulehe külastajate toetamine valikute tegemisel atraktiivse, inforamatiivse ning lihtsalt ja selgelt toimuva  kodulehe kaudu.

Projekti tegevused:

  • kodulehe tehniline arendamine: mitmekeelne otsingumootor, otse lehelt broneerimine ning päringu edastamine, uudiste ning blogi süsteemi lisamine, SEO optimeerimise arendamine, tõlked, uus galeriisüsteem, mobiilse vaate arendamine jne, iseloomustavate tekstite koostamine jms
  • kodulehele erinevatele üritustele iseloomulike videote tootmine. Toodetakse sketšidena klipid STF´st, mis kõnetaksid ja tekitaksid huvi festivali ja erinevate ürituste vastu. Läbi meeleolukate ja teisest võtmest toodetud videote, saab festivali erinevaid külgi potentsiaalsele külalisele atraktiivsemalt tutvustada.
  • kodulehe tehniline arendamine: mitmekeelne otsingumootor, otse lehelt broneerimine ning päringu edastamine, uudiste ning blogi süsteemi lisamine, SEO optimeerimise arendamine, tõlked, uus galeriisüsteem, mobiilse vaate arendamine jne, iseloomustavate tekstite koostamine jms

Projekti tulemina arendatakse koduleht, mis on ühenduslüli potentsiaalse festivali külastaja, festivali koostööpartnerite ja festivali korraldajate vahel ning käsitleb märksõnu:

  • lihtsus
  • funktsionaalsus
  • ftraktiivsus
  • emotsionaalsus
  • informatiivsus
  • kohalik